نظرات (۲)

  1. msnbrk
    اینکه وسط طرح یک گلدسته هست که مقصود از خدا و نزدیکی به اوست بد است،
    بهتر بود از کعبه در وسط طرح استفاده میکردید...
  2. امام را دعا کنید
    امام را دعا کنید ۲۰ تیر ۹۲ ، ۰۴:۰۰

    گدائی وارد مسجد شد

    از مردم کمک خواست

    شخصی به گدا گفت:

    سوره ی "حمد "را بخوان

    ثوابش را به من بده،ازمال دنیا هرچی دارم به تو میدهم

    گدا گفت: آمدم کمکی به من کنید نه اینکه کلام خدا رو بفروشم

    وقتی گدا از مسجد بیرون رفت

    سواری آمد و کیسه به او داد

    گدا پرسید تو کیستی؟

    گفت: یـقـــین تو هستم

    من أستمع ءایه من القران خیر له من ثبیر ذهبا

    هرکس یک آیه قران بشنود برای او بهتر است از

    انفاق کوه بلندی از طلای ناب



    منبع:جامعه الاخبار-ج15-ص21

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی