۲۴۵۸
Share

درباره ما

بسـم اللّه الرّحمـن الرّحیـم

مجموعه تربیتی «هیئت محبین ولایت» با رویکرد فرهنگی و اجتماعی به منظور تربیت و پرورش جوانان و نوجوانان منطقه "آبشار" و "قم نو" واقع در شهر مقدس قم شکل گرفت. کادر خادمین هیئت از خود نوجوانان تشکیل شد و چند سال ابتدای کار، نیروی خادمین صرف کسب تجربه شد..

به اعتقاد ما بهترین سرمایه های انسانی یک جامعه، نوجوانان و جوانان هستند. از نظر امور تربیتی نیز بهترین دورانی که یک فرد تاثیر پذیر است، دوران نوجوانی است. به همین دلیل نیروی فکری، مالی و معنوی خود را صرف تربیت این گروه از فرزندان انقلاب کردیم و بحمدالله نتیجه های خوبی هم حاصل شد.

هیئت محبین ولایت

 

در ابتدای کار، هیئت در منازل و مکان های مختلف فعالیت میکرد ولی به منظور اهمیت بالایی که مساجد داشتند و امام خمینی(رحمة الله علیه) هم در این مورد فرمودند: «مساجد سنگرند» ؛ تصمیم گرفتیم ادامه فعالیت های خود را با محوریت مسجد ادامه دهیم و پرچم هیئت را در مسجد برپا کنیم. از همین رو به دلیل استقبال خوبی که از طرف هیئت امناء و اهالی مسجد باقریه واقع در منطقه قم نو صورت گرفت، محور برنامه ها را مسجد قرار دادیم.

و امروز هیئت با کادر با تجربه و کاملی که از نوجوانان و جوانان دارد در زمینه برگزاری مراسم های مذهبی، دوره های تابستانی، برنامه های ملی، فعالیت های اردویی و زیارتی و ... از ظرفیت و آمادگی خوبی برخوردار است.

هیئت محبین ولایت

 

به لطف پروردگار متعال و مساعدت های اهل بیت(علیهم السلام) بخصوص حضرت معصومه(سلام الله علیها) هم اکنون «هیئت محبین ولایت» نه تنها در منطقه "آبشار" و "قم نو" بلکه در اکثر نقاط شهر مقدس قم، فعالیت های فرهنگی و دینی متنوع با همکاری مجموعه های تربیتی دیگر به ثمر رسانده است و در تربیت پیچیده نوجوانان و جوانانِ این عصر، فعالیت در فضای مجازی و نیز ارتباط با گروه های مذهبی و تربیتی دیگر؛ کارنامه درخشانی دارد.

هیئت محبین ولایت


به امید آنکه برنامه ها و فعالیت های ما در تربیت فرزندان این مرز و بوم و ندای لبیک مان به ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه ای(حفظه الله) برای رضای خداوند و در راستای استقرار حکومت حضرت ولیعصر(ارواحنا له الفداء) انجام بگیرد.

والسلام علیکم

 

جهت ارتباط و یا همکاری با ما در این سنگر:

محفل هفتگی هیئت در پایگاه مسجد باقریه(به نشانی: شهر مقدس قم، خیابان اراک، کوچه15، فرعی شهید ساقی، هیئت محبین ولایت) هر هفته پنجشنبه شب ها برقرار است. در فضای مجازی نیز برای ارتباط با ما میتوانید عضو کانال تلگرام هیئت(Heyat_mohebbin@) شوید یا صفحه اینستاگرام هیئت(Heyat_mohebbin) را دنبال کنید.

* جهت ارتباط با مسئولین هیئت نیز درخواست خود را با ارسال پیامک به سامانه پیامک هیئت(5000191090) به اطلاع ما برسانید تا در کمترین زمان ممکن با شما تماس حاصل شود.