نظرات (۲)

  1. msnbrk
    رنگ های اطلاعیه زنده تر به نظر میرسند!
    ضمنا یکی از ویژگی های خوب هم این بود که از عکس حرم امام حسین استفاده کرده بودید...
  2. مهدی
    به یاد کربلا افتاده ام باز

    عنان طاقت از کف داده ام باز

    به من ماهی نشان دادند آنجا

    که تا امروز مستم از تماشا

    دلم پر می زند هرشب به بامش

    سلامم می کند دارالسلامش

    دل عاشق ز معشوقش جدا نیست

    برایم هیچ جایی کربلا نیست

    چه می فهمید از حال دل من

    شنیدن کی بود مانند دیدن

    من مجنون جز این لیلا ندارم

    خدایا تاب تا فردا ندارم

    سر عاشق نوازی داشت یارم

    دو روزی پرده را برداشت یارم

    قرق کرد او حرم را تا بمانم

    کنار تربتش شعری بخوانم

    نشانم داد مزد نوکری چیست

    خریدار دل شیدای من کیست

    تهیدستم ولی گنجینه دارم

    حسین تازه ای در سینه دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی