۱۶ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۵
۳ نظر Share

محبین45»

آوای انتظاررایگان/مشترکین همراه اول کد
۳۲۸۱۶
رابه
۸۹۸۹
ارسال کنند

جشن مبعث
محبین فرزندان فاطمه
امشب
آبشار-ک شهیدعبداللهی-پ62

نظرات (۳)

  1. msnbrk
    این خوبه که توی بهره وری از امکانات اجتماعی مردم رو با خبر میکنید
    موفق باشید!
  2. امام را دعاکنیم
    سلام

    راه های پولدار شدن...

    منتظرم..
  3. م.ف

    رهبر انقلاب در 8 شهریور سال 84 در جمع هئیت دولت فرمودند:« بعضى‌ها مى‌گویند عدالت یعنى توزیع فقر. نخیر، کسانى‌که بحث عدالت را مى‌کنند، به‌هیچ‌وجه منظورشان توزیع فقر نیست؛ بلکه توزیع عادلانه‌ى امکانات موجود است. آنهایى که مى‌گویند عدالت توزیع فقر است، مغز و روح حرفشان این است که دنبال عدالت نروید؛ دنبال تولید ثروت بروید تا آنچه تقسیم مى‌شود، ثروت باشد. دنبال تولید ثروت رفتن بدون نگاه به عدالت، همان چیزى مى‌شود که امروز در کشورهاى سرمایه‌دارى مشاهده مى‌کنیم. در غنى‌ترین کشور عالم - یعنى امریکا - کسانى هستند که از گرسنگى و از سرما و گرما مى‌میرند؛ اینها که شعار نیست؛ واقعیتهایى است که مشاهده مى‌کنیم.»

    ایشان همچنین در مورد رابطه بین عدالت و پیشرفت در یکم فروردین 1387 فرمودند:« ما مثل بعضی از کشورها و نظامهای دنیا فقط به پیشرفت فکر نمی‌کنیم؛ ما پیشرفت را همراه با عدالت می‌خواهیم. خیلی از کشورها هستند که از لحاظ علمی پیشرفت کرده‌اند و به آمارها و شاخصهای اقتصادی آنها که نگاه می‌کنیم، ملاحظه می‌کنیم که مثلاً درآمد سرانه‌ی آنها خیلی هم بالاست؛ اما مسئله‌ی مهم این است که این درآمد سرانه در میان ملت چه جور تقسیم می‌شود؛ این آن نکته‌ای است که نظامهای غیر الهی و نظامهای رونوشت‌کرده‌ی از نسخه‌های استکباری، دیگر به آن توجه نمی‌کنند. ما نمی‌توانیم توجه نکنیم؛ ما می‌خواهیم کشورمان از همه‌ی جهات ـ از لحاظ علمی، از لحاظ اقتصادی، از لحاظ فناوری، از لحاظ سیاسی ـ به پیشرفت برسد، مردم به رفاه دست پیدا کنند؛ اما در کنار پیشرفت، می‌خواهیم کشور عادلانه و با عدالت اداره بشود؛ این مهم است. نه عدالتِ بدون پیشرفت مطلوب است، نه پیشرفتِ بدون عدالت. عدالت بدون پیشرفت یعنی برابری در عقب‌ماندگی، برابری در فقر؛ این را نمی‌خواهیم. پیشرفت بدون عدالت را هم هرگز مطالبه نمی‌کنیم؛ پیشرفت، همراه با عدالت. باید فواصل طبقاتی کم بشود. باید آن کسانی که برای تحرک استعداد دارند، فرصتهای برابر دریافت کنند»

    در بین کاندیداها محمد باقر قالیباف پیشرفت را بر عدالت مقدم می داند و می گوید:«بنده اگر رئیس دولت شدم می خواهم تصمیم بگیرم برای پیشرفت کشور چون تا پیشرفت اتفاق نیفتد عدالت در واقع توزیع فقر است؛ اگر تازه خوب توزیع کنیم!»

    ولایتی می گوید:« عدالت و پیشرفت دو چیز در کنار هم نمی شود در کشور فقط دم از عدالت بزنیم-عدالت هم فقط شعار نیست- و بعد کشور دچار فقر شود و فقر را عادلانه بین مردم پخش کنیم»

    از طرفی سعید جلیلی دیگر کاندیدای ریاست جمهوری در رابطه با عدالت و پیشرفت می گوید:« فرمایش حضرت علی علیه السلام هست که فی العدل سعه؛ یعنی در عدالت هست که پیشرفت شکل می گیرد، اگر بتوانیم فرصت های لازم را فراهم کنیم که همه این ظرفیت ها به موقع استفاده بشود فرصت های برابر داشته باشند حتماً به دنبال خودش پیشرفت را خواهد داشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی